سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گام به گام ریاضی ششم با جواب کلاغ سپید

 

در مدارس ایران به یک مقطع سه ساله که دانش آموزان در مقطع بالاتر و پایین تر آن تحصیل می کنند دوره اول متوسطه میگویند. بعد از تمام شدن این دوره به دانش آموزان مدرک داده میشود که آن مدرک سیکل نام دارد. سه سال این مقطع به ترتیب اول راهنمایی یا همان هفتم، دوم یا همان هشتم و سوم یا همان نهم که آخرین سالی است که در این مقطع تحصیل میکنیم. اما در سال92 طبق نظام آموزشی جدید کشور که تحول پیدا کرده بود دوره پنج ساله به شش سال تغییر کرد. راهنمایی و دبیرستان باهم ترکیب شدند. در این مقطع کتاب کمک درسی میتواند کمک شایان و قابل توجه ای به شما کند.

دومین مقطع کلاس هشتم است. پس بهتر است تا در این مقطع کتابی که ما را از پایه قوی میکند را تهیه کنیم. چرا که در این پایه با دروسی مواجه می شویم که برای ما مهم است و نیاز به آموزش دارد. یکی از این کتاب کمک درسی ها که میتوانیم در این پایه دریافت نماییم کتاب کارپوچینو گاج هشتم است. همچنین با مراجعه به سایت میتوانید از سایر کتاب ها هم اطلاعاتی را کسب نمایید. باید دانست که در پایه هشتم و برای موفق شدن در این پایه باید به نکاتی توجه کرد. یکی از این کارها این است که مروری بر درس های هفتم داشته باشیم.

زبان انگلیسی هم مانند درس عربی و سایر دروس نیاز به آموزش دارد و باید حتما آموزش کامل دیده باشید. این درس از جمله دروسی محسوب میشود که سبب میشود که اگر خوب این درس را فرا بگیریم بتوانیم نمره خوبی را کسب نماییم. کتاب کمک درسی مرتبط با این پایه برای پیشرفت و فهمیدن نکات گرامری خیلی کمک کننده است. در این پایه با نکات گرامری ای آشنا میشویم که اگر آنها را خوب یاد نگرفته باشیم در ادامه با مشکل مواجه میشویم. یکی از کتاب های مناسب مخصوص این پایه کارپوچینو گاج هشتم است. این کتاب تمام نکات گرامری را دارد. میتواند به شما کمک کننده باشد